onsdag 2 april 2008

Did the past suprise you?

Jag sitter här och har lust att skrika, skratta, gråta samtidigt. Det skummaste hände mig idag, min syrra, krizty och jag satt och fikade på wayne's och så säger min syrra helt plötsligt "Vad menar den här personen med det han skriver på din deviantart?" Jag kollar på skärmen och ser detta:




Jag fattar direkt att de är Joey som skrivit det, (en man i ett hardcoreband från New Jersey som jag träffade för några år sedan på deras spelning) Vad ska jag säga, vi fick bra kontakt då vi sågs och efter det så startade han en comicbook som heter Life is Hell och i den finns det en karaktär som heter "Em" och det är vad jag kallas. Det roliga är att jag misstänkte då att den karaktären var inspererad av mig eftersom hon var så lik jag när jag hade träffat Joey. Så nu fick jag det komfirmerat, men jag blir bara så otroligt glad och varm inom mig. Att jag påverkat någon så mycket att jag fått en egen karaktär haha! Det är helt sjukt. Här är Em, (ahem jag..)




Inga kommentarer: