onsdag 2 april 2008

And I thought gold shoes would make me happy

Jag köpte ju ett par skitsnygga herrskor i måndags, vintage såklart och idag sprang jag runt på stan och köpte lite olika saker. Köpte bland annat en sprayfärgburk med guldfärg, efter att ha diskuterat med diverse skobutiksansällda om hur man får skor att bli GULDIGA. Jag blev inte direkt klokare efter det för ingen hade en blekaste aning varför jag ville det eller hur jag skulle få det. En tjej trodde jag ville ha dem "glittriga"! Fyfan vad fult, varför tänker folk på glitter när man säger guld? Guld är matt, snyggt och lite blänkande, inte förfan är de glittrigt!




Nåja, kom hem sprejjade mina skor och nu är dom guldskor. Jag känner mig en aning lyckigare i hjärtat men sen kollade jag min mail och hade fått ett mail från min mentor så nu sitter jag här och storbölar. Jag blir så känslig när folk säger så fina saker om mig, speciellt när jag knappt står ut med mig själv.


Köpte även ett par billiga hörlurar för jag har sprängt varenda par jag haft innan. Och sen fick de bli Notion eftersom The kills är så jävla snygga! 89 spänn för den, ouch, det sved i plånboken. men vad gör man inte för att få sig en "fashion fix"?

Inga kommentarer: