tisdag 1 april 2008

once in a while you got to burn down your house keep your dreamin' alive








Blev så sjukt inspererad av Alison's outfit från i lördags (vilket jag alltid blir btw) Hon är verkligen min stilikon. Anyway, hon hade ett par guldiga ankle-boots och jag bestämde mig att försöka hitta något liknande, vilket jag faktiskt gjorde! Yay! Köpte dessa snyggingar på Beyond Retro för bara 250 spänn! Älskar vintage herrskor och dessa var nästan på pricken dem som Alison hade. Ska bara göra dem guldigare, måste hitta nån skoputs eller nåt. Köpte även leopardblusen samtidigt på Beyond Retro. Riktigt nöjd över den också. Gah, jag älskar secondhand!








Köpte även en ny foundation, kände verkligen att det behövdes. Min hy har blivit så torr och jobbig på sistone, så jag köpte denna från Dior. Syrran hade köpt en likadan förut och jag testade den och blev kär. Funkar skitbra för min hud, bländar in jättebra och bildar en slät finish. Ser ut som man har retusherad hy! Samtidigt så är den återfuktande och har 20 i solskydd. But as they say, beauty comes with a high price...nämligen 420 kr! Dyraste foundationen jag någonsin köpt men den är värd det! Tack och lov så är den dryg också så den lär räcka länge.





Suddig bild, men för att man ska få se en helhet iallafall. Älskar skjortan/blusen, känns som den är gjord av silke och den är rätt glansig, gillar verkligen glansiga ytor på tyger.



Inga kommentarer: