tisdag 1 april 2008

Escapism

Känns som att livet är i en svacka just nu. Visserligen har det vart det länge men det känns som tiden står still. Jag tänker bara på det förflutna och framtiden; nuet kan jag inte hantera. Känns som jag inte vet hur jag ska ta tag i det, jag bara cirkulerar runt problemet, flyr undan för att slippa det. Missbrukar allt för att fly från verkligheten. The present; why can't we be friends?

Såg The Kills spela på Debaser slussen i lördags. Åh vad det var underbart, den upplevelsen räddade verkligen mig, eller inte - får mig egentligen bara att vilja fly undan mer. Svepa in mig i härliga gitarriff, vintagekläder och dansa ända in på småtimmarna. Men endå, fyfan vad värt det var. VV & Hotel verkade vara höga som hus, I can't blame them. We all live the rock'n'roll lifestyle.



Inga kommentarer: