tisdag 23 september 2008

Dear Sandman...

Jag orkar inte med ångest och panik drömmar längre. Andra dagen i rad jag har det nu! Och de handlar alltid om att något påverkar mig så allt går åt helvete, att jag ska dö etc. Igår drömde jag att jag var besatt av en ande, värsta exorcist grejjen och ingen ville hjälpa mig, eller ingen kunde och jag bara skrek och ville få slut på allt. Och idag när jag sov på dagen (för jag var så förkyld att ja inte kunde sova på natten) drömde jag 2 jävla mardrömmar. Får ju fan ingen vila utav det.

Första drömmen var den värsta, jag märkte att jag mådde dåligt och kände mig konstig, men fattade inte varför. Jag andades tungt också och var helt slut i kroppen. Så kollar jag mig i spegeln och eftersom jag vet att något är fel med min bröstkorg på nåt sätt så drar jag ner kragen av tröjjan jag har på mig och ser direkt att nåt är fel - min hud där är blå och lila och de ser ut som de sprider sig från nånstans. Jag får panik och drar upp tröjjan vid magen och så ser jag till min förskräckelse värsta utstående puckeln typ som kommer från under bröstet. Fyfan, det såg så jävla verkligt ut, jag minns verkligen hur de såg ut! Typ som om ett av mina revben knäckts och spretade rätt ut, fast det var nåt annat. Jag började hyperventilera och sprang till alla i närheten för o få hjälp. Skrek "jag kommer dö, hjälp mig, shit jag kommer dö!" Min mamma kollade skeptiskt på mig som om hon inte trodde mig men tog endå upp telefonen. Jag bad henne ringa SÖS. Så hör jag hur hon pratar "..ja, hon har ju haft värk i sina visdomständer länge nu" Och jag blir rasande och skriker "VAFAN RINGDE DU TANDLÄKAREN?!" Och hon säger "Ja?" Och kollar på mig som om jag är dum. Jag får då värsta dödsångesten och slänger mig på golvet och skriker "Jag går fan till SÖS om du vägrar hjälpa mig, jag måste dit, jag kommer dö, jag dör nu jag DÖR NU!" hahaha shit, jag minns hur desperat jag var i drömmen. Och jag låg o hyperventilerade på golvet medan jag stirrade på den där jävla blå/lilahud puckeln som stack ut ur min bröstkorg.

Jag vill jävligt gärna veta undermeningarna av dessa drömmar, haha.
Död åt mardrömmar tack!

Inga kommentarer: