lördag 7 juni 2008

SCHOOLS OUT FOREVER










Jag hade så jäkla roligt i fredags på studenten, ahh det kan inte beskrivas i ord! Men jag har nog aldrig kännt mig så galen och splittrad för ena sekunden skrattade man hysteriskt som en galning och några sekunder efter grät man som en tok! Trodde inte jag skulle gråta i skolan men jisses vad det inte gick att kontrollera, jag och Vicki kunde inte sluta gråta när vi gick upp för alla VRG trappor för en enda sista gång och det kändes helt overkligt och tomt inom mig. Trots det dåliga under alla dessa år har det ju endå varit som ett andra hem och det känns tomt efter något sånt tar slut sådär abrupt. Jag har nästan lust att gå tillbaka nåndag bara för att kolla runt, nu när man inte är "bunden" på ett sånt sätt och för att få den där highschool känslan igen haha


Vårt flak var the craziest one in town och fyfan jag har aldrig haft så roligt! Vi släppte loss mest och vilket galet drag vi fick, jag skrek så mycket jag fick värsta hostan, kändes som man skulle hosta upp lungorna. Men efter ca 3 timmar mer eller mindre så hoppade vi av på hamngatan och då kommer min favorit låt på som jag önskade, dani california! hahah flaket var kvar brevid trottoaren så jag dansade med sofia, mikaela och hennes kompis och vi skrek och sjöng texten. Sen när frusciante's solo kom spelade jag luftgitarr och slängde mig ner och gled på knäna och rockade loss medan alla inne på max glodde och folk gick förbi, men gud vad det var de roligaste ever! Jag har bara en till sak och tillägga nu:


SCHOOLS OUT FOREVER!

Inga kommentarer: