lördag 24 maj 2008

London Calling












Åh, snart ska man till london. Jag spricker snart, satt och surfade igår hela natten, kollade upp massa butiker och deras adresser som jag vill shoppa i. iih! Det kommer bli så underbart, speciellt eftersom jag nu har rätt mycket pengar som jag lagt undan till just det här! Det kommer bli så magiskt, mysigt, somrigt och underbart. Tänk och ligga i Hyde Park, i gräset läsandes en massa fashion magazines och småprata med Angie och Kriz. Ah, denna sommar kommer bli riktigt bra. Sen arvika bara några veckor efter att vi kommit hem från London. Första gången för mig på festival, lär bli en unik upplevelse men säkert underbart det med. Efter studenten och allt, känns som livet öppnar sig, sen är det bara skaffa jobb och börja tjäna pengar. Pengar man kan göra vad man vill med, börja köpa sig ett eget liv och ett eget litet empire som man bygger upp. Känns som allt äntligen fallit på plats, iallafall snart, snart..
Älskar dessa bilder på Kate Moss tagna av Hedi Slimane. Ger mig den där sköna trashiga London-känslan sådär som bara Kate kan utstråla.

1 kommentar:

K sa...

<33 snart!!
och små bröst är typ det finaste! :O